נתקעתם עם הרכב? צריכים לבצע טיפולים לרכב ואין לכם זמן להגיע אל המוסך? יש לנו פתרון עבורכם – מוסך נייד לרכב. אנו נגיע אליכם בזמן המתאים לכם ונוכל לבצע מגוון רחב של אבחוני בעיות, תיקונים וטיפולים שונים בכל מקום אליו תרצו שנגיע.

אם נתקעתם עם הרכב בצד הדרך, לפני שאתם מזמינים גרר ומבזבזים חצי יום בהמתנה להגעה שלו, חייגו אלינו. אנו נגיע אליכם בתוך זמן קצר עם כלי עבודה מתקדמים אשר יאפשרו לנו לאבחן את הבעיה מתוך המחשב של הרכב ולבצע את התיקון במקום וכמה שיותר מהר. חשוב להבין כי לא בכל מצב בו הרכב נתקע יש לגרור אותו, פעמים רבות מדובר בתקלה קטנה כמו בעיה במצבר או טסטר תקוע ולאחר תיקון מהיר שלנו תוכלו לחזור לשגרת היום שלכם.

כך גם אם אתם זקוקים לטיפולים שוטפים לרכב, נוכל לבצע אותם עבורכם בחניית הבית שלכם, המשרד או בכל מקום אחר על פי מה שנוח לכם.

שירותי מוסך נייד לרכב

אנו מעניקים מגוון רחב של מוסך נייד לרכב, בניהם:

אבחון תקלות במצבר, בדיקות מקצועיות כמו בדיקת התנעה, נוזלים וקורוזיה ותיקון מקצועי או החלפה של המצבר עם שירותי מצבר עד הבית.

תיקוני חשמל ברכב, כמו תקלות בחלונות החשמל, בעיות התנעה (גם ברכבים חדשים בעלי מערכת התנעה חשמלית) ועוד.

אבחון ותיקון לבעיות של אי התנעה ברכב. לעיתים מדובר בבעיות מורכבות המצריכות טיפול מסיבי ברכב, אך לעיתים מדובר בתקלות פשוטות יותר. לדוגמא, פעמים רבות אנו נתקלים במקרים של תקלות בקודניות אשר מובילות לאי יכולת בהתנעת הרכב, ולכן יש לנתק את הקודן בכדי שיהיה ניתן להניע את הרכב כראוי ולתקן את הקודן או להחליפו.