מחפשים שירות החלפת מצבר עד הבית?


חייגו עכשיו ואנו נגיע אליכם בהקדם האפשרי:

052-5657183

מכבדים את כל סוגי האשראי
מוסך נייד מכבדים אשראי

החלפת מצבר עד הבית 24/7 – יש מי שדואג לך!

החלפת מצבר עד בית הלקוח

שירות החלפת מצבר עד הבית 24/7

הרכב לא מניע? הלך המצבר? בדיוק בשביל זה אנו כאן!
לידור חילוצים בדרך מומחים בהחלפת מצבר עד בית הלקוח

ואתה? רק צריך להתקשר:
 052-5657183

החלפת מצבר

נכנסתם אל הרכב והוא לא לפתע לא התניע? מרבית הסיכויים שהמצבר שלכם פשוט התרוקן. בלידור חילוצים בדרך, אנו שמחים לספק ללקוחותינו שירות מהיר, מקצועי ואדיב להחלפת מצבר עד לבית הלקוח ובנקודות רבות ברחבי הארץ.

האם ניתן להחליף מצבר לבד?

פעמים רבות, אנו נשאלים על-ידי לקוחותינו אם ניתן להחליף את המצבר לבד, או שמא כדאי לחכות לאיש מקצוע. כדאי לדעת: החלפת מצבר היא איננה פעולה מורכבת, אך היא דורשת ידע מקצועי. מספיק שאחד מן הרכיבים לא יחובר כהלכה, בכדי שנגרום לפיצוץ הבטרייה החדשה. מומלץ אם כן, לנסות קודם כל למצות את אופציית הטענת המצבר עם כבלים, מה שיכול להוות פתרון זמני יעיל במקרים בהם הזמן דוחק בנו.

בכל מקום בכל שעה

אם נתקעתם עם הרכב ללא יכולת התנעה, מרבית הסיכויים שהתקלה תפסה אתכם לגמרי לא מוכנים ולגמרי לא בכפוף ללוח הזמנים. במקרים בהם המצבר מת, לידור חילוצים בדרך יגיעו אליכם בכל שעה ובכל מקום עם כלל הציוד הנדרש והכי חשוב – עם מצבר חדש.

שירות מהיר ואחראי, מהירות תגובה מידית לכל קריאות חירום ושירות חילוצים הפעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

לכל סוגי הרכבים

החלפת מצבר עלולה לעתים להעלות חששות בקרב הנהגים שמא חברת החילוצים והמכונאות איננה כשירה לטיפול ברכב המיועד. חברתנו מספקת שירותי חילוץ, תיקון והחלפת מצבר לכל סוגי הרכבים ומספקת אחריות מלאה על המצבר.

בלידור חילוצים בדרך חרטנו על דגלנו מתן שירות איכותי, אדיב ואמין, על-ידי מכונאי מוסמך.

יש על מי לסמוך

אז אם רכבכם איננו מתניע, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר במספר הטלפון: 052-5657183. חברתנו קיימת מזה 8 שנים ומספקת שירות החלפת מצבר לכל סוגי הרכבים (כולל משאיות).

איך נדע מהם מחירי מצברים נכונים ?

בשנים האחרונות אנו עדים למצב בו תחום המצברים נמצא בחוסר יציבות וכי בכל פעם מחדש ניתן לראות ירידות או עליות של מחירי המצברים. השינויים הרבים המשפיעים על מחיריהם של שירותי החלפת מצבר עד הבית או במוסך קשורים בעיקר למחיר של העופרת אשר היא למעשה החומר העיקרי שממנו מרכיבים את המצבר. שינויים של מחיר העופרת בעולם משפיעים באופן מובהק על המחירים של המצברים, לטובה או לרעה. בנוסף, ישנם קריטריונים המשפיעים על המחירים של כל מצבר ומצבר ועליהם תוכלו לקרוא בהמשך.

הקריטריונים המשפיעים על מחירי המצברים

אם אתם רוצים לדעת האם המחיר שהוצע לכם על המצבר הינו נכון והאם הוא לא גבוה מידי, עליכם לדעת כי ישנם קריטריונים רבים אשר משפיעים על המחיר של המצב ועל פיהם תוכלו לדעת האם אותם מחירים המציע לכם מוסך נייד או רגיל עומדים בגבול הממוצע או רחוקים ממנו מאוד. הקריטריונים העיקריים המשפיעים על מחירי המצברים הם:

  • האחריות – כיום כל חברת מצברים מעניקה ללקוח אחריות על המצבר שרכש ממנה אך ההבדל הוא בתקופת האחריות. ככל שתקופת האחריות הינה ארוכה יותר כך המחיר יעלה בהתאם שכן אחריות לתקופה ארוכה משמעה סיכון שאכן המצבר יתקלקל ויאלצו להחליפו בחדש.
  • סוג הרכב – מחיר המצבר מושפע באופן משמעותי מאוד מסוג הרכב שעבורו מיועד המצבר. הרי ברור כי מצבר לרכב גדול כמו משאית או אוטובוס הינו מצבר שונה לחלוטין ממצבר לרכב פרטי ולכן המחיר משתנה בהתאם לכך.
  • עוצמת המצבר – ככל שבוחרים במצבר בעל עוצמה גבוהה יותר, מן הסתם מחירו יהיה גבוה יותר. לכן, לפני שאתם רוכשים מצבר בדקו בדיוק מה אתם רוצים ואל תרכשו את זה בעל העוצמה הגבוה ביותר שיתכן ויעלה לכם יקר וכלל לא יתאים לרכב.

איך לבחור מצבר לרכב בצורה נכונה?

אם אתם רוצים לרכוש מצבר לרכב שלכם, תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות שונות אשר מהן תוכלו לבחור את המצבר המתאים לכם ביותר. מלבד המוסכים המוכרים לכולנו, כיום ניתן למצוא גם שירות מוסך נייד אשר מספק לכם מצבר עד הבית ומאפשר לכם לחסוך בזמן ובמאמץ ולקבל את השירות לו אתם זקוקים לכל מקום בו אתם נמצאים.

"לידור חילוצים בדרך" מציעים לכם אפשרות לקבל את המצבר המתאים לכם ישירות אל חניית הבית בשירות מצבר עד הבית, אל המשרד או אפילו אם אתם תקועים בצד הדרך, לבצע החלפה במהירות ולהמשיך בשגרת היום שלכם ללא כל הפרעה.

החלפת מצבר לא תמיד נדרשת

בניגוד למה שרבים חושבים, לא בכל תקלה של המצבר יש להחליף אותו. ישנם מקרים בהם אנו מגיעים אל אנשים אשר היו בטוחים כי הם חייבים להחליף את המצבר ברכב שלהם, אך בסופו של דבר גילינו כי מדובר בקורוזיה קלה או בעיה במגעים והצלחנו לסדר את הבעיה ולאפשר להם להמשיך ליהנות מהרכב שלהם עם אותו מצבר לעוד תקופה ארוכה מאוד.

לכן, לפני שאנו מבצעים החלפת מצבר חשוב לנו מאוד לבדוק אותו היטב ולוודא כי הוא באמת דורש החלפה. אנו לא סתם מחליפים את המצבר אלא מאפשרים לכם להיות בטוחים כי זו אכן האופציה היחידה ואתם חייבים להחליף את המצבר ברכב. אם מדובר בתקלה אחרת או מצב הניתן לתיקון כמובן שנעשה כל מה שאפשר בכדי לאפשר לכם להישאר עם אותו המצבר ולחסוך את ההוצאה הזו בשלב הזה.

למה חשוב לבצע החלפת מצבר על ידי מומחים?

אם אתם רוצים לבחור מצבר לרכב ולבצע החלפה של המצבר בצורה נכונה וטובה, מומלץ שתתייעצו עם מומחים אשר מכירים את התחום ויאפשרו לכם לבצע את הבחירה בצורה נכונה וטובה. הניסיון הרב שלנו בתחום והידע העצום אותו צברנו עם השנים מאפשרים לנו לבצע עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר ולאפשר לכם לקבל את המצבר הנכון עבורכם במהירות וביעילות רבה.