הגעתם לרגע בו אתם צריכים לבצע החלפת מצבר לרכב שלכם? בין אם אתם מזמינים שירות מצבר עד הבית ורוצים לדעת איך תבוצע העבודה, ובין אם אתם מעוניינים לבצע את התהליך הזה בכוחות עצמכם, הגעתם אל המקום הנכון.

במאמר זה תוכלו לקרוא על השלבים המבוצעים בעת ההתקנה של המצבר החדש ברכב, לאחר שכבר פורק המצבר הישן. שימו לב כי למרות שזה נראה הליך קצר ומהיר, הוא לא תמיד פשוט ולכן ההמלצה היא תמיד להיעזר בשירות מצבר עד הבית ולא לבצע את העבודה הזו לבד.

תנו למומחים לבצע עבורכם את העבודה הזו, אתם רק תרוויחו מזה.

שלבי ההתקנה של המצבר החדש

לאחר הסרת המצבר הישן וניקוי המסופים של המצבר, הגיע הזמן להתקין את המצבר החדש ברכב שלכם, ואלו השלבים שיבוצעו על מנת להשלים את התהליך הזה:

  • קחו את המצבר החדש והניחו אותו במקום המתאים ממנו הוסר המצבר הישן. יש לוודא שהמצבר ממוקם היטב ולשים לב לחיבור נכון של המסופים של המצבר.
  • במידת הצורך, יש לבצע התקנה מחדש של עמודי הבטיחות המחזיקים את המצבר במקום שלו.
  • יש לחבר מחדש את המסוף החיובי ולהדק לפני המסוף השלילי. הכבלים חייבים להיות בלתי ניתנים להזזה ומהודקים היטב לטרמינלים. בדקו שוב את כל החיבורים כדי לוודא שמיקום המצבר החדש תואם למסוף האדום והשחור.
  • כדאי למרוח חומר המונע קורוזיה ומעניק שכבת הגנה על שני המסופים לפני חיבורם מחדש.
  • לאחר מכן יש לבצע הידוק של הכבלים בחוזקה ולהניע את הרכב כדי לוודא שהכל תקין. אם ביצעתם את ההתקנה של המצבר החדש בצורה נכונה, הרכב יניע מיד וללא כל בעיות.

סידור מחדש של סביבת העבודה

לאחר שמסיימים להתקין את המצבר החדש יש לסדר את כל כלי העבודה ולוודא שלא הושאר אף כלי בתוך מכסה המנוע. לסיום כדאי לנקות את הסביבה, לסגור את מכסה המנוע ולוודא איסוף של כל כלי העבודה על מנת שלא ימצאו אותם ילדים.

את המצבר הישן יש להעביר למקום מורשה להשלכה.