חברת שנפ הינה אחת החברות המובילות את תחום המצברים. חשוב להזכיר, היום, כאשר כל רכב מכיל מערכות חשמליות רבות, מצברים רבים לא מצליחים לעמוד בעומס החשמלי בזמן הנסיעה, ולכן רבים מהם קורסים או נהרסים מהר מאוד. לכן, כאשר בודקים עבור מצבר שנפ 55 אמפר מחיר חשוב לקחת בחשבון לא רק את המחיר של עלות המצבר, אלא את העובדה שמדובר במצבר איכותי, בטכנולוגיה ייחודית של סידן או עופרת אשר מאריכה את חייו של המצבר ומאפשרת לכם לעשות בו שימוש למשך זמן רב מאוד ללא כל בעיה או הפרעה.

נכון, עבור מצבר שנפ 55 אמפר מחיר יהיה גבוה יחסית לעומת מותגי מצברים אחרים בשוק, אבל ברוב המקרים כאשר חושבים על הטווח הארוך מבינים כי עדיף להשקיע פעם אחת במצבר איכותי מאשר להחליף למצבר חדש בכל פעם.

יתרונות מצבר שנפ 55 אמפר

למצברים הללו ישנם כמה יתרונות חשובים מאוד, אשר הופכים את מצבר שנפ 55 אמפר מחיר להרבה יותר משתלם וכדאי. מלבד אורך החיים הארוך, תמצאו את היתרונות הבאים:

  1. התאמה לצריכת חשמל גבוהה – מצברי שנפ מצוידים בטכנולוגיה חדשנית אשר מאפשרת להם לעמוד בעומס חשמל גבוה, ולכן הם מתאימים מאוד לרכבים חדישים אשר משתמשים בצריכת חשמל גבוהה יחסית.
  2. אחריות יבואן – תקופת האחריות על מצברי שנפ היה ארוכה במיוחד לעומת מצברים אחרים בשוק, ומציעה כיסוי מלא לכל נזק או פגיעה אשר עלולה להיגרם למצבר ברכב שלכם, רק חשוב לוודא כי זו אחריות של היבואן הרשמי כך שתהיו בטוחים שיש לכם גורם שתמיד תוכלו לפנות אליו.
  3. התנעה מהירה – בשל יכולת המצבר להתמודד עם צריכת חשמל גבוהה, התנעה של רכבים המצוידים במצברי שנפ הינה הרבה יותר מהירה ונוחה לעומת רכבים עם מצברים חלשים יותר, במיוחד ברכבים המשתמשים במגוון רחב של מערכות חשמל ברכב וכולן נדלקות עם ההתנעה שלו.
  4. כיבוי עצמי איטי – מצברי שנפ מצוידים בטכנולוגיה אשר מאפשרת למצבר להיכבות באופן הדרגתי, מה שמשאיר אותו טעון גם לאחר כיבוי הרכב וכך מאפשר שימוש במערכות החשמל ברכב לזמן מוגבל לאחר כיבוי המנוע (לדוגמא, אורות הרכב החיצוניים ישארו דלוקים מעט בכדי להקל על היציאה מהרכב בשעות הלילה, אפשרות לסגירת חלונות חשמליים לאחר כיבוי המנוע ועוד).

צריכים להחליף את המצבר ואין לכם דרך להגיע למוסך? שירותי מצבר עד הבית הם בדיוק בשבילך!