שירותי מוסך נייד חולון

נתקעת בדרך בחולון? מחפש מוסך נייד בחולון 24/7?
חייגו עכשיו ואנו נגיע אליכם בהקדם האפשרי:

052-5657183

מכבדים את כל סוגי האשראי

מוסך נייד מכבדים אשראי

מוסך נייד

לידור חילוצים בדרך מציעים לכם שירותי מוסך נייד חולון אשר מאפשרים לכם להביא את המוסך אל חניית הבית שלכם, המשרד או לכל מקום בו אתם נמצאים. אנו נגיע עד אליכם עם ניידת תיקונים מקצועית הכוללת ציוד משוכלל ומתקדם ונוכל להציע אבחון למגוון רחב של תקלות ברכב, ותיקונים שונים במקום.

בין היתר, אנו מציעים את השירותים הבאים:

טיפול לאחר מילוי דלק שגוי

מילוי של דלק לא נכון יכול להיות צרה אמיתית. דלק שאינו מתאים למנוע ויגיע אליו בסופו של דבר יכול להרוס אותו לגמרי ולהשבית לחלוטין את הרכב שלכם. לכן, אם אתם עומדים לצאת מתחנת הדלק וגיליתם כי מילאתם או מילאו לכם דלק שגוי, חייגו מיד אל שירותי מוסך נייד חולון ונגיע עד אליכם בכדי לשאוב את הדלק, לשטוף היטב את המערכת ולאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם יכולים להמשיך לנסוע עם הרכב ללא דאגות.

החלפת חלקים קטנים ברכב

שירותי מוסך נייד חולון מאפשרים לכם גם לבצע החלפות קטנות ברכב כמו תקלות חשמל ברכב או בעיות בהתנעה ברכב וחלקי חילוף אחרים אשר תקלה בהם יכולה למנוע נסיעה ברכב, אך ההחלפה שלהם הנה פשוטה מהירה וניתנת לביצוע בכל מקום.

מוסך נייד בחולון מאפשרים לכם לבצע תיקון או החלפה של סטרטר או אלטרנטור, החלפת רצועה לרכב עוד מגוון שירותים שתוכלו למצוא בלידור חילוצים בדרך.

אז למה אתם מחכים? חייגו אלינו עכשיו בטלפון 052-5657183