סטרטר ברכב הוא מנוע חשמלי אשר מופעל בעת ההצתה של מפתח הרכב, ומתחיל את פעולת הרכב בכך שהוא למעשה מפעיל את מצבר הרכב. כאשר הסטרטר לא תקין, לא ניתן להפעיל את הרכב כלל, ולכן במקרים של תקלה בסטרטר הדבר הכי נוח הוא שירות החלפת סטרטר בבית הלקוח אשר מאפשר לכם להחליף את הסטרטר בבית, במשרד או בכל מקום בו אתם נמצאים כך שתוכלו להשיב את הרכב לפעילות תקינה ולחזור לשגרת היום שלכם כמה שיותר מהר, וללא הפרעות.

בשירות החלפת סטרטר בבית הלקוח אנו מגיעים עד אליכם עם ניידת תיקונים מקצועית, מוודאים קודם כל כי אכן מדובר בתקלה בסטרטר ולא תקלה במצבר, ומבצעים את התיקון וההחלפה בו במקום.

התקלות הנפוצות ביותר בסטרטר

ישנן כמה תקלות נפוצות במיוחד בסטרטר אשר מעידות על צורך בהחלפה שלו:

  1. הרכב לא מניע – כאשר הסטרטר תקול או חלש הוא לא מצליח לספק את הכוח הדרוש על מנת להניע את המנוע של הרכב. לעיתים, זו בעיה שקשורה דווקא למצבר, ולכן חשוב לבצע בדיקה שלו לפני שחושבים על החלפת סטרטר בבית הלקוח, אך במידה והמצבר תקין הבעיה היא בסטרטר ויש להחליפו בחדש.
  2. רעשים – כאשר הסטרטר משמיע רעש ברוב המקרים משמעות הדבר הינה שחיקה של גלגלי השיניים. ברגע שמתחילה שחיקה של גלגלי השיניים, בתוך זמן קצר השחיקה תגרום לכך שגלגלי השיניים לא ישתלבו יחד לצורך השלמת הסיבוב, מה שימנע מהסטרטר לעבוד בצורה תקינה. לכן במידה והסטרטר מתחיל להשמיע רעשים כדאי להזמין שירות החלפת סטרטר בבית הלקוח לפני שהוא שובק חיים והרכב נתקע לגמרי.

סטרטר משופץ או חדש?

היום ניתן למצוא בשוק סטרטרים משופצים וחדשים, כאשר כמובן, ההבדל אשר גורם לרבים לבחור בסטרטר משופץ, הוא ההבדל במחיר. יחד עם זאת, אם אתם חושבים לבחור דווקא סטרטר משופץ, כדאי שתתחילו קודם כל בבדיקה של מי שמבצע את השיפוץ. חשוב מאוד שתקבלו סטרטר משופץ ברמה גבוהה, כזה שתוכלו ליהנות ממנו למשך זמן רב ולא יקרה מצב בו לאחר זמן קצר יחסית הרכב שלכם שוב נתקע בשל בעיה בסטרטר.