מצבר עד הבית ראשון לציון

נתקעת בדרך לראשון לציון? מחפש מצבר עד הבית בראשון לציון 24/7?
חייגו עכשיו ואנו נגיע אליכם בהקדם האפשרי:

052-5657183

מכבדים את כל סוגי האשראי

מוסך נייד מכבדים אשראי

מוסך נייד

מחפשים שירות מצבר עד הבית ראשון לציון? הגעתם אל המקום הנכון!

אנו מעניקים שירותי מצבר עד הבית בראשון לציון והסביבה ומתחייבים להגיע אליכם במהירות רבה, עם ציוד מקצועי, מצברים מהמותגים המובילים בעולם וכמובן, ידע מקצועי רב המאפשר לנו קודם לבחון את המצבר הקיים בכדי להיות בטוחים כי באמת נדרש לבצע החלפה של המצבר, ובמידת הצורך לבצע את ההחלפה במקום בקלות ובמהירות.

אם אתם חווים קושי בהנעה של הרכב, מרגישים כי מערכת החשמל ברכב נחלשת או שאתם יודעים כי אורך החיים של המצבר שלכם כבר הגיע לסיומו, אל תחכו. חייגו עכשיו 052-5657183 ונשמח לעמוד לשירותכם!

שאלות ותשובות בהקשר של החלפת מצבר

כולנו כבר עברנו לא מעט פעמים בהן היינו נדרשים לבצע החלפה של המצבר ברכב. יחד עם זאת, בכל פעם מחדש זה הופך להיות נושא מתיש. העברה של הרכב אל המוסך, המתנה ממושכת בתור ועד ההחלפה הסופית של המצבר, כל אלו יכולים לגזול מכם זמן רב ויקר מאוד.

לכן, אנו מציעים לכם שירות הרבה יותר איכותי ונוח בו אנו מגיעים עד אליכם ומבצעים עבורכם החלפת מצבר במקום בו אתם נמצאים. בין אם זה בבית שלכם, בחניה של המשרדים בהם אתם עובדים או אפילו אם נתקעתם בצד הדרך בשעת לילה מאוחרת.

מהם מצברים?

מצבר הרכב הוא למעשה הכוח אשר מעביר חשמל אל כל חלקי הרכב. כאשר המצבר תקול לא ניתן להפעיל את רכיבי החשמל ברכב, כך שלא ניתן להניע את הרכב ולהשתמש בו כלל.

מה היתרונות של שירות מצבר עד הבית?

שירות מצבר עד הבית אותו אנו מציעים מעניק לכם כמה יתרונות חשובים מאוד:

  1. השירות מאפשר לכם לבצע את ההחלפה של המצבר בכל מקום בו תרצו. כך שגם אם נתקעתם בצד הדרך או אפילו אם בדרך לעבודה זיהיתם סימנים לכך שהמצבר נחלש, בכל מקרה אתם יכולים להזמין את השירות עד אליכם ובינתיים להמשיך בשגרת היום שלכם.
  2. השירות מאפשר לכם לחסוך זמן משמעותי מאוד שכן אתם לא צריכים לגרור את הרכב אל המוסך או לנסוע אליו בשאריות הכוח האחרונות של הרכב אלא השירות יגיע עד אליכם ולכל מקום שתרצו.
  3. תוכלו לקבל את השירות גם בשעות לילה מאוחרות בהן המוסכים סגורים.

כמה זמן נמשכת החלפת מצבר?

החלפת מצבר כשלעצמה הינה פעולה פשוטה יחסית אשר לא אורכת זמן רב. לפני שאנו מבצעים החלפה של המצבר אנו בודקים האם הוא אכן תקול ודורש החלפה. לעיתים יכולות להיות בעיות כמו ניתוק במגעים, קורוזיה וכדומה אותן ניתן לסדר וכך תוכלו להמשיך לעשות שימוש במצבר הישן ללא כל בעיה. לכן, רק לאחר בדיקה מקיפה נחליט האם אכן נדרשת ההחלפה, ואם כן נבצע אותה בתוך זמן קצר.