עבור מצבר שנפ 45 אמפר מחיר אתם יכולים למצוא טווח מחירים די רחב. ישנם הבדלים רבים שניתן למצוא בין המצברים השונים, וההבדלים העיקריים הם:

  • מצברים בהם הפלוס הוא בצד ימין, או בצד שמאל.
  • מצברים לרכבים יפניים או אירופאים .

בנוסף, הבדל נוסף אשר משפיע על המחיר, אך לא קשור למצבר עצמו, הינו התקנה. כאשר ההתקנה כלולה במחיר ייתכן כי המחיר יהיה גבוה יותר, אך בסופו של דבר זה ישתלם לכם. חשוב להדגיש כי ללא ניסיון וידע בתחום, לא כדאי לבצע החלפה של מצבר לבד. מספיק שתתבלבלו בחיבור של הפלוס והמינוס ותשנו את הסדר הנכון בכדי להרוס את המצבר, או אפילו לגרום לנזק לרכב שלכם. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי המצבר יותקן בצורה נכונה, עדיף לבחור במצבר עם שירות התקנה מקצועי וכך תוכלו להיות בטוחים ורגועים.

למה חברת שנפ?

חברת שנפ הינה אחת החברות הידועות והמובילות בתחום המצברים, והיא חברה ידועה ומוכרת בכל רחבי העולם. מצבר שנפ 45 אמפר הינו מצבר איכותי ואמין במיוחד, ובעל אורך חיים גבוהה יותר ממה שמצופה, והוא מתאים בעיקר לרכבים קטנים כמו לדוגמא פיאט פונטו, יונדאי גטס, טויוטה יאריס ויונדאי אקסנט ודומיהם.

כאשר אתם  בודקים עבור מצבר שנפ 45 אמפר מחיר, חשוב מאוד שתשימו לב כי אתם רוכשים ממקום מקצועי ואמין, המורשה על ידי היבואן הרשמי של חברת שנפ בישראל. לעיתים אתם יכולים למצוא חנויות אשר יציעו לכם מצבר כזה במחיר זול במיוחד, ועלולים להתפתות מהמחיר שאולי נראה משתלם, אך בסופו של דבר תבינו כי המחיר לא מוצדק כלל וכלל, שכן מדובר במצבר משומש, או אפילו במצבר שאינו מקורי. לכן בצעו את הרכישה רק ממקום מורשה. גם אם אתם מעדיפים למצוא עבור מצבר שנפ 45 אמפר מחיר זול, זכרו כי בסופו של דבר הזול יכול לעלות לכם ביוקר, כאשר המצבר ייהרס לאחר תקופה קצרה מאוד ותצטרכו שוב לרכוש חדש, או גרוע מכך –הוא יגרום לנזק לרכב שלכם.