חברת שנפ היא ללא ספק אחת החברות המוכרות ביותר בשוק המצברים. החברה הינה חברה בורסאית אשר נוסדה בשנת 1951, היא יצרנית המצברים הגדולה ביותר בישראל, ובארץ היא מחזיקה בנתח שוק מרשים של כ 45% מכלל מכירות המצברים.

מצבריה של חברת שנפ נמכרים בכל רחבי העולם, ובמעל ל 2500 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ. לכן, אם אתם צריכים לרכוש מצבר חדש, אין ספק כי מצבריה של חברת שנפ הינם מצברים שיכולים להתאים לכם, וכדאי לכם לבדוק.

כמובן, השאלה שרבים שואלים כאשר הם בודקים אפשרות לרכישה של מצבר חדש הינה שאלה של מחיר. אם גם אתם רוצים לקבל מידע על מצבר שנפ 72 אמפר מחיר, קראו את המאמר הבא ותמצאו מידע חשוב שיעזור לכם רבות.

התאמה לכלי הרכב שלכם

עבור מצבר שנפ 72 אמפר מחיר תלוי בסוג המצבר המדובר. בחברת שנפ תוכלו למצוא שני סוגים עיקריים: אודי SR ומצבר אודי ESP.

הנתונים הזהים בשניהם:

  • מתח וולט: 12
  • זרם התנעה: 660
  • אורך: 278 מ"מ
  • רוחב: 175 מ"מ
  • גובה: 190 מ"מ

חשוב להדגיש כי אחד היתרונות הבולטים והמשמעותיים ביותר במצברי שנפ הינו העובדה שאלו מצברים המותאמים למזג האוויר הישראלי, כך שהם מחזיקים מעמד הרבה יותר זמן ללא התייבשות, בניגוד למצברים אחרים אשר ביצורם פחות נעשתה חשיבה על מזג האוויר הישראלי הקשה אשר משפיע על המצבר ויכול לגרום להתייבשות שלו.

אחריות על מצברי שנפ 72 אמפר

כאשר רוכשים מצבר שנפ 72 אמפר מחיר הוא לא הדבר היחיד אליו אתם צריכים להתייחס, חשוב מאוד גם לקחת בחשבון את האחריות. חברת שנפ מעניקה אחריות לכל המצברים שלה לשנה לפחות, וניתן לממש את האחריות בכל נקודות המכירה של החברה, כאמור – למעלה מ 2500 בכל רחבי הארץ. כך אתם יכולים להיות בטוחים כי בכל בעיה או תקלה יהיה לכם מקום קרוב לאזור המגורים שלכם אליו תוכלו לפנות ולקבל את השירות המתאים והנכון עבורכם.

למה לבחור בלידור חילוצים?

אנו מספקים לכם שירות מצבר עד הבית להחלפת המצבר שלכם ומגוון רחב של שירותי מוסך נייד נוספים. כך, אנו יכולים לבצע עבורכם החלפת מצבר הרכב במקום הנוח ביותר עבורכם, בין אם זה בבית שלכם, בחניה בעבודה או כמובן, אם נתקעתם בשולי הכביש בשל תקלה במצבר הרכב שלכם.

הניסיון הרב שלנו בתחום מאפשר לנו להעניק לכם שירות אמין, מקצועי והתאמה אישית מדוייקת לצרכים שלכם ושל הרכב שלכם, כך שתוכלו להמשיך ולעשות בו שימוש ללא כל בעיה.

אז למה אתם מחכים? פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!