חברת שנפ מציעה כיום שלושה סוגים של מצברים בעלי קיבולת של 62 אמפר, וזוהי ההשוואה ביניהם:

  דגם 1701 דגם SR S 7 קוטב צד דגם S 7 קטוב צד
RC 90 95 95
מתח וולט 12 12 12
זרם התנעה (א.ש.) 540 440 440
אורך (מ"מ) 242 230 230
רוחב (מ"מ) 175 180 180
גובה (מ"מ) 190 180 180
חודשי אחריות 20 12 18
אחיזה תחתונה תחתונה   ללא
קוטב פלוס בצד ימין   שמאל
סוג קטבים רגיל   צד

שימו לב לגבי תקופת האחריות: תקופת האחריות המחייבת בסופו של דבר הינה תקופת האחריות הרשומה במחירון בזמן הרכישה עצמה, כמובן, תוכלו לשאול אותנו ונספק לכם את המידע המתאים למצבר הנכון עבורכם בהתאם לזה שבו תבחרו.

מצברים לרכבים הנכבים בעת עמידה ברמזור או עצירה

ברכבים חדשים רבים מותקנת מערכת מיוחדת אשר מכבה את הרכב בזמן עמידה ברמזור, בעיקר לצורך חיסכון בדלק, מערכת הנקראת "סטארט סטופ". ברכבים כאלו יש להתקין מצבר מיוחד, אשר בחברת שנפ ייצרו במיוחד עבור רכבים מהסוג הזה.

שימו לב, חברת שנפ איננה מציעה כיום מצבר סטארט אנד סטופ בקיבולת של 62 אמפר, אלא 60 אמפר ו65 אמפר ומעלה. לכן במידה ויש לכם רכב עם מערכת מהסוג הזה חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום המצברים בכדי להתאים לכם את המצבר הנכון ביותר עבור הרכב שלכם.

ומה לגבי המחיר?

כאשר אתם מחפשים עבור מצבר שנפ 62 אמפר מחיר, תוכלו למצוא טווח מחירים די רחב. שימו לב ובדקו האם המחיר כולל התקנה או לא. לעיתים אתם יכולים להתפתות למחיר זול מאוד, ולחשוב שמצאתם עסקה כדאית ומשתלמת, אך בסופו של דבר לגלות כי המחיר הזה לא כולל התקנה, ועליכם לשלם עוד תוספת על התקנה. לעומתו, יכולתם לבחור מצבר במחיר שנראה יקר יותר, אך כולל התקנה ולכן בסופו של דבר ההוצאה שלכם תהיה קטנה יותר.

לכן חשוב מאוד לבדוק היטב את המחיר ומה הוא כולל, ולוודא שאתם יכולים לקבל במקום גם ייעוץ מקצועי בכדי להיות בטוחים כי אתם בוחרים במצבר הנכון ביותר עבור הרכב שלכם.

למה דווקא אנחנו?

אנו מציעים לכם מגוון רחב של מצברים שונים, מחברות ידועות ואיכותיות, ומספקים לכם את המענה הנכון והמדויק ביותר לרכב שלכם. בנוסף, אנו מציעים שירות מקצועי של אספקת מצבר עד הבית, עד המשרד או אפילו אם אתם תקועים בצד הדרך. אנו נגיע עד אליכם ונבצע החלפה של המצבר בו במקום כך שתוכלו להמשיך בשגרת היום שלכם בצורה הרבה יותר טובה ובמהירות רבה.

אז למה אתם מחכים? אם אתם מחפשים מצבר שנפ 62 אמפר או זקוקים לשירות החלפת מצבר לרכב שלכם, ולא משנה מאיזה סוג, אנחנו כאן בשבילכם ונשמח לעמוד לשירותכם בכל מקום, ובכל שעה!