מצבר עד הבית תל אביב

נתקעת בדרך לתל אביב? מחפש מצבר עד הבית בתל אביב 24/7?
חייגו עכשיו ואנו נגיע אליכם בהקדם האפשרי:

052-5657183

מכבדים את כל סוגי האשראי

מוסך נייד מכבדים אשראי

מוסך נייד

מחפשים שירות מצבר עד הבית תל אביב? הגעתם אל המקום הנכון!

אנו מציעים לכם שירות מקצועי, מהיר, אדיב ובמחירים משתלמים והוגנים ומאפשרים לכם לקבל בדיקה של המצבר הישן, ובמידת הצורך – החלפה מהירה ומקצועית של המצבר הישן במצבר חדש.

אנו עובדים עם המותגים המובילים בעולם בתחום המצברים ומאפשרים לכם להיות בטוחים כי אתם מקבלים מצבר איכותי המתאים בדיוק לצרכים של מנוע הרכב שלכם כך שתוכלו ליהנות מהמצבר החדש שלכם במשך שנים ארוכות ללא כל בעיה.

בנוסף, אנו מקפידים לספק מצברים עם אחריות כך שבכל מקרה של תקלה או בעיה עם המצבר החדש שלכם יהיה לכם אל מי לפנות, ותמיד תדעו שיש גב חזק מאחוריכם!

תחזוקת המצבר ברכב

כמו בכל מוצר שאתם רוכשים, כך גם ברכישה של מצבר לרכב, אם אתם לא רוצים לבצע החלפת מצבר ברכב בכל פעם תצטרכו לבצע פעולות שימור ותחזוק של המצבר. בדיקה של המצבר ופעולות תחזוק המבוצעות מידי כמה חודשים יאריכו את חייו וימנעו מכם את הצורך של החלפת מצבר לעיתים קרובות. בכדי להימנע מפעולת החלפת מצבר יש לבדוק אותו פעם אחת בכל חצי שנה. אם אתם לא יודעים לבדוק את המצבר בעצמכם – פנו אלינו ונשמח לעשות זאת עבורכם.

בדיקת המבנה החיצוני של המצבר

כאמור, בכדי להימנע מהצורך בפעולת החלפת מצבר לעיתים קרובות יש לבדוק את המצבר אחת לשישה חודשים. הבדיקה הראשונה שיש לבצע היא בדיקה למבנה החיצוני של המצבר. בבדיקה זו יש לבדוק שלא קיימים סדקים בארגז ובמכסה של המצבר, שהחיבורים נקיים מלכלוך או מנוזלים, שאין קורוזיה או חלודה על המצבר – היא עלולה לפגום במגעים, שהמצבר נקי מאבק ומלכלוך ושכל הכבלים מחוברים בצורה נכונה והם לא פגומים. במידה ומצאתם בעיה כזו – חשוב מאוד להזמין מוסך נייד ולטפל בכך כמה שיותר מהר.

בדיקה גובה המים

לעיתים קרובות מתרחשים מצבים בהם המצבר אינו תקין איך אינו מצריך החלפת מצבר , מצב זה מתרחש בעקבות חוסר במים. לכן חשוב להקפיד על מילוי נוזלים בזמן ובכמות המתאימה לפי הוראות היצרן של אותו מצבר. אם לא תטפלו בכך בזמן ובצורה נכונה אתם עלולים לקצר את חייו של המצבר ולגרום לעצמכם הוצאות כספיות נוספות. בדיקת המים מתבצעת על ידי פתיחת הפקקים ובדיקת תא מילוי המים במצבר, בדיקה של ששת התאים הנמצאים במצבר ובדיקה של גובה הנוזל בכל התאים. גובה המינימום בתאים הוא כמו גובה הפלטות.

מילוי מים במצבר

במידה וביצעתם את הבדיקה האמורה מעלה והתברר לכם כי חסרים מים במצבר אתם צריכים להוסיף מים בכדי לשמור על אורך חייו של המצבר. יש למלא מים מזוקקים בלבד ולמלא אותם עד לגובה של 3 מ"מ מתחת לקצה של תא מילוי המים. לאחר מכן יש לנקות ולהדק את הפקקים בצורה חזקה בכדי למנוע דליפה ונזילה של המים.