שנפ הינה חברה ישראלית אשר מייצרת ומשווקת מצברים, ופועלת בכל רחבי העולם. חברת שנפ עוסקת בתחום כבר עשורים, ומצבריה זוכים לאהדה רבה על ידי יצרני רכב ובעלי רכבים בכל רחבי העולם. אחד היתרונות הבולטים של מצברי שנפ בישראל הינו ההתאמה שלהם אל מזג האוויר הישראלי. מצברים אשר יוצרו ללא התחשבות במזג האוויר הישראלי, נוטים להתייבש מהר יותר, ואורך החיים שלהם קצר יותר.

לכן רבים מבעלי הרכבים בישראל מעדיפים לרכוש מצבר שנפ 60 אמפר המותאם לרכב שלהם וכך ליהנות ממצבר איכותי שיחזיק מעמד למשך זמן רב ויאפשר להם לנהוג ברכב ללא תקלות חוזרות ונשנות, או הרס של המצבר לאחר תקופה קצרה יחסית.

איפה רוכשים מצבר שנפ 60 אמפר?

אם אתם רוצים לרכוש מצבר שנפ 60 אמפר, פנו אלינו ונשמח לספק לכם את המצבר הנכון עבורכם. כאשר רוכשים מצבר שנפ 60 אמפר חשוב מאוד לבצע רכישה ממקום מקצועי ומורשה אשר מספק לכם מצברים איכותיים וכמובן, אחריות מלאה. כך אתם יכולים להיות בטוחים כי בכל מקרה של בעיה או תקלה שתהיה, אם תהיה, תמיד יהיה לכם אל מי לפנות ותוכלו לקבל את השירות לו אתם זקוקים עבור המצבר שלכם.

שימו לב – חברת שנפ מחזיקה בלמעלה מ 2500 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ, וכאשר אתם רוכשים את המצבר שלכם ממקום מורשה אתם יכולים לקבל שירות בכל נקודת שירות אליה תפנו, יתרון חשוב מאוד למצברי שנפ לעומת מצברים אחרים ומותגים אחרים.

איך לבחור את המצבר המתאים לרכב שלכם?

כאשר רוכשים מצבר חדש חשוב מאוד לבצע התאמה נכונה לרכב על פי הגדרות היצרן, ובהתחשבות בנתונים נוספים כמו עומס חשמל נוסף שהוספתם לרכב (למשל, על ידי מערכות מולטימדיה עוצמתיות או תוספות חשמליות שונות לרכב שלא היו כלולות בייצור שלו). לכן, חשוב לפנות אל איש מקצוע מומחה שיוכל להגיע אליכם עד הבית או לכל מקום אחר שתרצו, ולהציע לכם את המצבר הנכון ביותר עבור הרכב שלכם, זה שיוכל לשמש אתכם במשך זמן רב ללא כל בעיה.