להיתקע בשל בעיה במצב הרכב זה מצב לא נעים לאף אחד. רבים הם בעלי הרכבים אשר מגיעים למצב בו הרכב מתחיל לקרטע בזמן הנסיעה ובסופו של דבר מפסיק לעבוד להם. זה יכול לקרות להם על אם הדרך ולמנוע מהם המשך נסיעה, או לאחר שכבר הגיעו למקום חניה אך לא יכולים להניע שוב את הרכב לאחר שדוממו את המנוע.

בעבר, בכל מקרה כזה היה צורך בהעברה של הרכב אל המוסך על מנת שיחליפו לכם את המצבר ותוכלו להמשיך לעשות שימוש ברכב, מה שהיה יכול להוביל לבזבוז של זמן רב במוסך ושינוי מהותי של שגרת היום של כל אחד, ולכן, אנו מציעים לכם את הפתרון המודרני והנוח יותר, שימוש בשירות של מצבר עד הבית באופקים .

מה זה מצבר עד הבית באופקים ?

שירות מצבר עד הבית באופקים הינו שירות בו אנו מגיעים אליכם עם ניידת תיקונים מקצועית ומוסך נייד בו יש לנו את כל הכלים המתאימים על מנת לבדוק את המצבר, לקבל החלטה האם מדובר בתקלה הניתנת לתיקון כמו קורוזיה או בעיה במגעים או שיש צורך להחליף את המצבר כולו, ובמידה וכן – לבצע את ההחלפה בו במקום.

בצורה הזו אתם לא צריכים לבזבז יום שלם במוסך או להזמין גרר אל הרכב שלכם, אנו כבר נגיע ונבצע את העבודה במקום ובמהירות האפשרית.

בבית או בכל מקום אחר

שירות מצבר עד הבית ב הוא שירות שתוכלו לקבל לא רק בבית, אלא בכל מקום בו אתם נמצאים. בין אם נתקעתם בצד הדרך או בין אם אתם בעבודה ורוצים שהבעיה תיפתר תוך כדי שאתם עובדים והרכב יחכה לכם מוכן לסוף היום.

בכל מקום, אנחנו נגיע עד אליכם ונאפשר לכם להמשיך את שגרת היום שלכם בזמן שאנחנו מבצעים את העבודה במהירות האפשרית, כך שנצמצם את העיכוב למינימום האפשרי.

אז למה אתם מחכים? אם אתם זקוקים לשירות של החלפת מצבר עד הבית באופקים ובסביבה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחייג אלינו ואנו כבר נגיע אליכם כמה שיותר מהר!