צריכים להחליף מצבר לרכב אך אין לכם זמן להגיע למוסך? גיליתם שהמצבר שבק חיים מאוחר יותר ואין לכם דרך להגיע עם הרכב אל המוסך? אנו מציעים לכם פתרון פשוט ויעיל שיכול להתאים לכל מצב – החלפת מצבר בבית הלקוח.

חברת "לידור חילוצים בדרך" מציעה לכם שירות בו אנו מגיעים עד אליכם עם מצבר חלופי ומבצעים את התיקון וההחלפה בבית שלכם, כך שאתם לא צריכים לבזבז שעות ארוכות בהמתנה לתור במוסך ועד שתבוצע ההחלפה, ואתם לא צריכים לדאוג אם אתם מגלים פתאום שהמצבר כבר לא פעיל ואתם לא יכולים להניע את הרכב.

שירות שיחסוך לכם זמן

היתרון הברור של שירות החלפת מצבר בבית הלקוח הוא החיסכון בזמן. תוכלו להזמין אותנו לבצע את ההחלפה בבית שלכם, במשרד או בכל מקום בו אתם נמצאים, ולתת לנו לעבוד בזמן שאתם עסוקים בעבודות הבית, בעבודה שלכם או בכל משימה אחרת. כך תוכלו לחסוך זמן יקר מאוד, מה שהופך את השירות לחשוב מאוד עבור רבים.

אם עד עכשיו תמיד חיכיתם לרגע האחרון כדי להחליף מצבר, ובשל חוסר זמן ללכת למוסך נתקעתם פעמים רבות עם מצבר תקול באמצע הדרך, עכשיו אתם יכולים להרשות לעצמכם בשיחת טלפון אחת לחסוך מעצמכם זמן יקר ולהזמין מוסך נייד עד הבית מחברת "לידור חילוצים בדרך".

מתי כדאי לבצע החלפה של מצבר?

אם אתם רוצים להזמין את השירות בזמן, ולא לחכות עד לרגע בו הרכב שלכם כבר לא מניע, עליכם לדעת קודם כל כי עליכם להיות מודעים כל הזמן למצב של המצבר שלכם, עליכם לטפל בו על פי הוראות היצרן בכדי שהוא ישאר תקין לזמן רב והכי חשוב – אם אתם מתחילים לחוות בעיות במצבר, אל תמתינו, הזמינו מיד שירות תיקונים. ייתכן כי תיקון פשוט יאפשר לכם להמשיך להשתמש באותו מצבר למשך זמן רב, אך אם תזניחו את התיקון הוא יכול להתקלקל לגמרי ותהיו חייבים להחליף אותו.

פשוט חייגו עכשיו ואנו נגיע עד אליכם לתיקונים והחלפה של המצבר על פי הצורך.