שירות מוסך שמגיע אליך עד הבית הינו השירות היעיל ביותר שתוכלו למצוא עבור הרכב שלכם, בין אם זה לטיפולים שוטפים שיבוצעו בחניה הפרטית שלכם בבית או במשרד, או תיקונים שונים הנדרשים ברכב שלכם.

אנו נשלח אליכם איש מקצוע מומחה לרכב עד הבית, המשרד, מקום העבודה שלכם או כל מקום אחר שתרצו, כך שיהיה ניתן לבצע את התיקון הדרוש לכם במהירות ובקלות רבה ומבלי שתצטרכו לבזבז זמן יקר על נסיעה למוסך או גרירה של הרכב במקרה של תקלה מכנית.

אילו תיקונים יכול לבצע מומחה רכב בבית שלכם?

ברשותנו מגוון רחב של כלים מתקדמים ומקצועיים המאפשרים לנו לבצע תיקונים רבים בבית שלכם או בכל מקום אחר מבלי שתהיו זקוקים למוסך כלל. אנו יכולים לבצע אבחון מקצועי של כל תקלה, תיקון במערכות החשמל השונות ברכב, תיקונים מכניים שונים, הטענה והחלפת מצבר ועוד מגוון רחב של עבודות שונות.

בין האבחונים והתיקונים שאנו יכולים לבצע בכל מקום נכללים:

  • החלפה של סטרטרים ואלטרנטורים.
  • החלפת מצברים.
  • אבחון תקלות ותיקוני חשמלאות ברכב.
  • דיאגנוסטיקה.

ועוד מגוון שירותים רחב במיוחד.

מצבר עד הבית/ החלפת מצבר

למה לבחור בנו?

ביצענו עשרות החלפות מצבר בבית הלקוח, יש לנו את הניסיון, הידע המקצועי והמיומנות הנדרשת בכדי לבצע מגוון רחב של תיקונים וטיפולים ברכב בחניית הבית שלכם. אנו מגיעים עם ציוד מתקדם ומשוכלל אשר נותן מענה לבעיות רבות כך שנקטין את הסיכויים בכך שתצטרכו לפנות למוסך ונוכל לבצע עבורכם מגוון רחב של תיקונים וטיפולים שונים בבית הפרטי שלכם, בחניית מקום העבודה שלכם או בכל מקום אחר שתרצו.

אז למה אתם מחכים? רוצים להזמין מוסך שמגיע אליך עד הבית ולחסוך זמן יקר? חייגו עכשיו 052-5657183 ואנו נגיע עד אליכם בתוך זמן קצר. חשוב לציין שאנו מעניקים שירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כך שתוכלו לחייג בכל רגע בו אתם זקוקים לשירות שלנו!