עבודת חילוץ 4 על 4 היא לא עבודה פשוטה כלל וכלל. כאשר מבצעים משימת חילוץ כזו חשוב מאוד לשים לב לבטיחות המחלצים והמחולצים, לבצע את עבודת החילוץ במהירות רבה ולבצע את המשימה מבלי לגרום לנזק לרכב המחולץ.

בכדי לעמוד באתגר של חילוץ 4 על 4 נדרש ניסיון רב בתחום וכלים מקצועיים המאפשרים לבצע את המשימה בצורה נכונה ובטוחה. אצלנו תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם זקוקים לו לכל משימה של חילוצי רכבי 4X4. הניסיון הרב שלנו בתחום, יחד עם כלי עבודה מתקדמים ומקצועיים מאפשרים לנו לבצע כל משימת חילוץ על הצד הטוב ביותר ומאפשרים לנו להחזיר אתכם למקום מבטחים במהירות רבה.

כיצד מבוצעת עבודת החילוץ?

 

חשוב להבין כי כל משימת חילוץ היא שונה, חייבים להבין את תנאי השטח, סוג הרכב, הגודל שלו, המשקל שלו ונתונים נוספים בכדי לבצע את החילוץ על הצד הטוב ביותר.

לדוגמא, לשם חילוץ 4 על 4 אשר שקע בחול יש להתחיל קודם כל עם הורדת אוויר בגלגלים על מנת להגדיל את שטח הצמיג עם הקרקע. לאחר מכן מחברים את הכננת עם שאקל אל וו הגרירה של הג'יפ וכך רכב החילוץ גורר את הג'יפ ומוציא אותו מתוך החול. אם היה מדובר במקרה בו הג'יפ התהפך בחול יש לבחון היטב את האזור בכדי להפוך אותו באופן בטוח, במיוחד אם מדובר באזור משופע, חייבים לנעול את הגלגלים שלו לפני ההיפוך בכדי למנוע איבוד שליטה עליו ומצב מסוכן עוד יותר.

לעומת זאת, במקרה של שקיעת ג'יפ בתוך בוץ יש להתחיל קודם גם גרירה של הג'יפ אל קדמת הביצה בה הוא שקוע עם ג'יפ חילוץ שמסוגל לנסוע היטב בתוך הביצה, ולאחר מכן ממקמים ג'יפ נוסף במקום יציב יותר אשר בעזרת הכננת הקדמית מבצע את המשך החילוץ. אם היה מדובר במקרה בו הג'יפ התהפך בתוך המים יתכן והיה צריך לעשות שימוש ברכב חילוץ נוסף 4X4 אשר יהפוך את הרכב לפני שמתחילים בעבודות הגרירה.

לכן חשוב מאוד לפנות לחברת חילוץ מקצועית. חברה שתוכל לדעת מיד כיצד לבצע את החילוץ, כבר בשיחת הטלפון, ותוכל להגיע מראש עם הג'יפים המתאימים לחילוץ ועם הציוד הנכון.

 

חייגו עכשיו 052-5657183 ונשמח לעמוד לרשותכם באופן מיידי, להגיע אליכם בתוך זמן קצר ולבצע את החילוץ על הצד הטוב ביותר.