צריכים לרכוש מצבר חדש לרכב שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון. במאמר זה נתרכז בשני נושאים: שירות מצבר עד הבית, ואיך לבחור את המצבר הנכון לרכב שלכם.

שירות מצבר עד הבית, הינו שירות אשר חוסך לכם זמן ומאמץ. אם בעבר הייתם צריכים לגרור את הרכב למוסך בשל תקלה במצבר, היום אתם כבר יכולים להזמין מוסך נייד עד אליכם, לא משנה אם זה אל הבית שלכם, מקום העבודה או אפילו על אם הדרך. כך יגיע אליכם איש מקצוע מומחה אשר יבדוק את המצבר, ויוודא שלא מדובר בתקלה של בעיות בחיבורים או קורוזיה המשבשת את הזרם החשמלי וניתן לנקות אותה, ובאמת יש להחליף את המצבר. במידה ואכן יש לבצע החלפה, הוא יוכל להמליץ לכם במקום על המצבר הנכון עבורכם, לבצע את ההחלפה ולשחרר אתכם להמשך שגרת היום שלכם בתוך זמן קצר.

קיבולת אמפר

ישנו מגוון רחב של מצברים, בעלי קיבולת אמפר שונה, וקיבולת האמפר היא למעשה היכולת של המצבר לספק זרם חשמלי בעצמה מסויימת. חשוב מאוד לבחור מצבר אשר מסוגל לספק לרכב את העצמה החשמלית לה הוא זקוק, ולכן ההתאמה החשובה ביותר הנדרשת הינה התאמה של האמפר אל דרישות היצרן של הרכב שלכם. למשל, ברכבים קטנים כמו פיאט פונטו מספיקה קיבולת אמפר של 45, וברכבים משפחתיים תתאים קיבולת גבוהה יותר של 65. לכן חשוב לדעת מהן דרישות היצרן של הרכב ולבחור את המצבר הנכון.

אולי תתעניין גם ב:

מוסך נייד
החלפת מצבר

במידה ותבחרו מצבר בעל קיבולת אמפר נמוכה יותר מזו שהרכב שלכם זקוק לה, הוא לא ייסע היטב ולא תוכלו להשתמש בו כראוי, ובמידה ותבחרו מצבר בעל קיבולת אמפר גבוהה הרבה יותר מהנדרש, יכול להגרם נזק של ממש לרכב שלכם.

גודל המצבר

חשוב לקחת בחשבון את גודל המצבר. גודל קטן מידי לא יתאים לתושבת ברכב והמצבר יזוז בזמן הנסיעה או אפילו יתנתק, וגודל גדול מידי לא יכנס בתושבת שהכין היצרן עבור המצבר, ולא תוכלו כלל להתקין אותו ברכב.