רבים אשר שומעים על מצבר עד הבית בטוחים כי בשל העובדה שמדובר בשירות אשר מגיע אליהם עד הבית, ולא מוסך שהם צריכים להגיע אליו, הוא עולה יותר, אך זה לא בדיוק ככה.

קודם כל, טווח המחירים בתחום הוא רחב מאוד. אתם יכולים למצוא לצד מוסכים הגובים סכומי כסף גבוהים מאוד על החלפת מצבר, מוסכים זולים יותר, ולצד שירותים עד הבית אשר מפקיעים במחירים, גם שירותים משתלמים וכדאיים יותר.

לכן, לומר כי שירות עד הבית עולה יותר, זה לא נכון. הכל תלוי במי אתם בוחרים ומה השירות שאתם מקבלים.

שירות שנותן לכם הרבה יותר

כאשר אתם מבצעים השוואה בין שירות מצבר עד הבית לבין פניה אל המוסך לצורך החלפת מצבר, אתם צריכים לקחת בחשבון לא רק את החלפת המצבר עצמו, אלא גם את השירות בכללותו. לדוגמא, כאשר אתם פונים אל המוסך אתם צריכים לקחת בחשבון עיכוב שיכול להיות ארוך מאוד – המתנה בתור בין בעלי רכבים נוספים ובזבוז זמן יקר. אם הזמן שלכם חשוב לכם, ולמי לא, בוודאי תגלו כי גם אם השירות עד הבית עולה מעט יותר משירות המוסך הקרוב אליכם, החיסכון המשמעותי בזמן הופך זאת לכדאי ולהרבה יותר משתלם.

בדיקת המצבר לפני החלפה

עוד יתרון חשוב בשירות מצבר עד הבית הוא הבדיקה של המצבר לפני ההחלפה. אנו לא מחליפים מיד את המצבר, אלא קודם כל בודקים האם באמת יש צורך בהחלפה. לעיתים רק מדובר בקורוזיה או חיבורים רופפים, ואין צורך להחליף את המצבר בשביל לפתור. בנוסף, לעיתים בכלל מדובר בבעיה של סטרטר שמונעת התנעה, ולא של המצבר, ולכן חשוב שתבוצע בדיקה מקצועית לפני שמחליטים האם באמת יש לבצע החלפה של המצבר או לא.

לסיכום, שירות מצבר עד הבית מעניק לכם יתרונות רבים וחשובים שאסור לכם לוותר עליהם. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מקבלים את השירות הטוב והמתאים ביותר עבורכם, פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם!