החלפת מצבר הוא תהליך פשוט יחסית. הסיבוכים האמיתיים היחידים טמונים בהצבת סוללה לא שגרתית או בגישה מוגבלת. יחד עם זאת, למרות שמדובר בפעולה שנראית פשוטה ושכל אחד יכול לבצע אותה, אם מבצעים החלפת מצבר בצורה לא נכונה הדבר יכול לפגוע משמעותית ברכב שלכם.

לכן, אם אתם לא רוצים להסתבך ורוצים להיות בטוחים כי מצבר הרכב שלכם יוחלף באופן המקצועי והנכון ביותר, שירות מצבר עד הבית שלנו הוא הפתרון הנכון עבורכם. אנו נגיע עד אליכם, לבית, למשרד או אפילו אם נתקעתם בצד הדרך ונבצע עבורכם החלפת מצבר מקצועית ובתוך זמן קצר תוכלו לשוב לשגרת היום שלכם ללא כל בעיה.

אם בכל זאת אתם רוצים לדעת קצת יותר על החלפת מצבר ברכב שלכם, קראו את המאמר הבא ותמצאו מידע כללי שיעזור לכם.

טיפים ואזהרות

  • ניתוק המצבר ימחק לרוב את כל הזיכרון מקודי אבטחה, הגדרות קבועות מראש של רדיו, מערכות מולטימדיה וכו' ולכן כדאי לעשות שימוש עם שעון זיכרון או מתנע בכדי למנוע זאת.
  • חומצת המצבר מאכלת מאוד ותפגע בצבע ובמתכת ולכן אם המצבר הישן דולף יש להיזהר מאוד בהחלפה שלו.
  • הציוד שתהיו זקוקים לו על מנת לבצע החלפת מצבר בעצמכם כולל: כפפות מגן, מפתח ברגים, כלי לניקוי של מושבת המצבר, מצבר חדש ובמידה ותרצו למנוע מחיקת זיכרון – מתנע קפיצה או שומר זיכרון. לא את כל הכלים הללו יש לכל אחד ולכן ברוב הפעמים עדיף לפנות אל אנשי מקצוע לעבודה כזו.

שלבי החלפת המצבר

  1. ניתוק של המצבר הישן. יש לשים לב לסדר הניתוק שכן בהתקנה הוא צריך להיות הפוך אחרת אתם עלולים לגרום לנזק חמור למצבר ואפילו למנוע הרכב עצמו. קודם מנתקים את השלילי ואז את החיובי.
  2. הסירו את התופסנים המחזיקים את המצבר במקום.
  3. בדקו ונקו את התושבת.
  4. התקינו את המצבר החדש.
  5. חברו מחדש את הכבלים (זכרו – חיובי ראשון ואז השלילי).

וזהו, אתם מוכנים לצאת לדרך ולהמשיך בשגרת היום שלכם!