מצבר לרכב הוא למעשה מקור החשמל של הרכב. דרך המצבר כל רכיבי הרכב המצריכים חשמל מקבלים את כל המתח לו הם זקוקים ולכן מדובר בחלק חשוב מאוד ברכב שלא ניתן להתניע את הרכב ולעשות בו שימוש בלעדיו.

מצבר לרכב כיום מחזיק בדרך כלל בין שנה לבין ארבע שנים, תלוי בשימוש ובטיפול ברכב ובסביבת המצבר ולכן חשוב מאוד לבצע עבודות תחזוקה שוטפות ואם אתם מרגישים כי המצב ברכב מתחיל "לגמגם" כדאי לבדוק האם יש קורוזיה או בעיות במגעים הגורמות לכך ולטפל במצב. הזנחה תגרום לבלאי הרבה יותר מהיר של המצבר ברכב שלכם.

איך תדעו אם הרכב שלכם זקוק למצבר חדש?

ישנם מספר סימנים מובהקים לכך שהגיע הזמן שלכם לבצע החלפת מצבר. להלן כמה מהסימנים הנפוצים ביותר לכך:

  • קשה מאוד להתניע את הרכב, המנוע מתעורר לחיים לאט מאוד או שהרכב לא מניע בכלל ומשמיע רעשים של קליקים במקום זה.
  • פנסים עמומים, חיווי איטי, חלונות חשמל שפתאום זזים לאט ובעיות חשמל אחרות.
  • נורות אזהרה או מתח נמוך על מד חיווי המתח, במיוחד ברכבים חדשים המצויידים ביכולת חיווי כזו.
  • קופסאת המצבר מעוותת, נפוחה או דולפת.
  • עברו יותר מארבע שנים מיום החלפת המצבר הנוכחי.

אל תחכו לרגע האחרון. אם אתם מבחינים בסימנים ראשונים לכך שהמצבר עומד לההרס לחלוטין, פנו אלינו לקבלת שירות מצבר עד הבית ותוכלו למנוע בעיות פתאומיות שישבשו את הלו"ז שלכם.

איזה מצבר מתאים לרכב שלי?

הדבר הראשון שעליכם לעשות בעת בחירת המצבר המתאים לרכב הוא לבדוק את הממדים החיצוניים הנכונים – המצבר צריך להיכנס למגש המצבר ולהתאים מבחינת הגודל שלו וההתאמה לחיבורים ברכב.

לבסוף, תצטרכו לקבוע מהו החוזק של המצבר המתאים לרכב. הדירוג של המצבר החדש אמור להיות שווה או לעלות מעט על המצבר הישן. אם אתם לא יודעים בדיוק מה נכון עבורכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתת לנו את הפרטים על דגם הרכב שלכם ואנו נתאים לכם את המצבר הנכון ביותר ונבצע עבורכם את ההחלפה!