זקוקים לחילוץ בדרכים? נתקעתם בלי מצבר? נגמר לכם הדלק ואין בסביבה תחנה קרובה למילוי עם ג'ריקן? בדיוק בשביל זה קיים שירות מוסך נייד! מוסך נייד יגיע עד אליכם, למקום אליו נתקעתם ויפעל לחילוצכם. המוסך מספק ללקוחות מגוון שירותי דרך ייעודיים המסייעים בהתגברות על כשלי הנסיעה.

החלפת מצבר

מצבר הוא הגורם הכמעט עיקרי שבעטיו הנהג נתקע. הרי, אם אנחנו בלי דלק, יש לנו מחוג המורה על כך, אבל על המצבר יש מעט מאד אינדיקטורים שניתן לזהות את סיום תפקידו. אם לא הצלחתם להניע, ואפילו החשמל שלפני ההנעה אינו פועל, סימן שנגמר לכם המצבר. צרו קשר עם מוסך נייד שישלח אליכם עובד עם מצבר עד הבית או עד המקום בו הרכב שלכם נתקע.

ביצוע תיקונים ארעיים

במידה והרכב שלכם לא נתקע בגלל מצבר, אלא תושבת המנוע התרופפה, הרדיאטור בסכנה של אובדן מים, וכד' יידרש תיקון של מוסך קבוע, אבל אם אינכם מסוגלים להזיז את הרכב, ניתן ליצור קשר עם מוסך נייד שישלח אליכם טכנאי. הוא יבצע תיקון ארעי שיאפשר לכם לנסוע 15-30 ק"מ למוסך הקבוע על מנת לתקן את הבעיה.

שירותים מהירים ונגישים לכל נהג

יצרתם קשר עם מוסך נייד? תהיו בטוחים שהעזרה בדרך. טיפים חמים לנתקעים בדרכים שאינן כתובת מוגדרת בדמות רחוב ומספר בית: גשו לווצאפ, ואם אין לכם – תורידו. הוסיפו את מספר הטלפון של עובד המוסך שנקבע כי ייגש לעזור לכם, ולחצו על סימן הסיכה בתחתית החלון (לוגו הוספת קבצים). לחצו על שתף מיקום ומיקומכם המדויק ישותף לעובד המוסך. כך, הוא יוכל להגיע בדיוק לנקודה בכביש בה נתקעתם, לעצור בשוליים ולסייע בחילוץ הרכב שלכם.

חיוג מהיר ונגיש

מספר הטלפון של מוסך נייד הנו מהיר ונגיש, תפריטים קצרים ויעילים וקבלת מענה אנושי מהיר מובטחים. אנו מאמינים כי הטלפון שלכם צריך להסתמך על כמה שפחות זמן סוללה ברגעים הקריטיים בהם אתם נתקעים על מנת לאפשר לנו להגיע אליכם ביעילות ובמהירות האפשרית על מנת לבצע את התיקון הנדרש עבור הרכב שלכם. מוסך נייד יעיל בטלפון הוא מוסך נייד שחושב על מקצועיות פרופר ומביע נכונות לסייע לכם ברגעים הקשים.