גם אם יש לכם רכב חדש, גם אם אתם יודעים לתקן את רוב התקלות ברכב בכוחות עצמכם וגם אם אתם לא משתמשים בכלל בשירות של מוסך, קחו לעצמכם כמה שעות רגועות ופנויות ומצאו לעצמכם מוסך נייד. את מספר הטלפון שמרו אצלכם במקום נגיש, גם בטלפון הנייד וגם על דף שיהיה ברכב שלכם, לכל מקרה.

שירות מוסך נייד הוא שירות חשוב מאוד. שירות אשר פעמים רבות יכול לחסוך לכם זמן, כאבי ראש ואפילו כסף, ומדובר בשירות חיוני אשר יכול להועיל לכם רבות במידה ואתם נתקעים על אם הדרך או מכל סיבה שהיא הרכב פשוט לא מניע.

מוסך שיגיע עד אליכם

מוסך נייד הינו למעשה רכב תיקונים אשר מגיע עד אליכם עם כל הציוד הדרוש, ויכול לבצע אבחנה מדויקת של הבעיה ולהציע מגוון רחב של תיקונים וטיפולים בשטח, מבלי שיהיה צורך לגרור את הרכב אל המוסך.

לעיתים רבות, גם אם יש לכם ידע מקצועי רב בתחום, אתם לא תוכלו לטפל בבעיה שמתעוררת ברכב בשל מחסור בציוד מתאים. לדוגמא – החלפת מצבר. זה לא משנה שאתם יודעים להחליף מצבר, אתם זקוקים לאיש מקצוע שיביא לכם מצבר עד הבית או עד המקום בו אתם נמצאים בכדי לבצע את ההחלפה, ולכן תצטרכו להזמין מוסך נייד אליכם.

סריקת מחשב לאבחון תקלות

עוד שירות חשוב שיבצע עבורכם מוסך נייד הוא סריקת מחשב לאבחון תקלות ברכב. מדובר במכשיר לא גדול במיוחד אשר מתחבר אל המחשב של הרכב וכך יכול לאבחן את התקלה או הבעיה ברכב בתוך זמן קצר. פעמים רבות קורים מצבים בהם חושבים כי התקלה מגיע ממקום כאשר המקור שלה הוא ממקום שונה. לדוגמא, במידה ולוח המחוונים מהבהב, רבים חושבים כי המצבר נחלש ופונים מיד להחליפו, כאשר בפועל יכול להיות כי מדובר בבעיה בנורה עצמה והמצבר בסדר גמור ואין צורך להוציא מאות שקלים בכדי להחליפו אלא רק להחליף את הנורה הקטנה.