הרכב שלכם מושבת בחנייה בסמטה צרה, או ברחוב שמשני צדיו חומת מכוניות ללא גישה לגרר? נתקעתם באמצע כביש מהיר וקשה להסביר למוקד השיחות של הגרר איפה אתם? בשביל זה ישנו שירות מצבר עד הבית במסגרתו נהג ברכב רגיל יגיע לנקודה בה אתם תקועים. הוא יחליף לכם את המצבר, יוודא את התקינות שלו וישלח את הרכב שלכם לשייט שוב בדרכים בבטחה.

טיפים להתנהלות עם מוסך נייד המספק שירות מצבר עד הבית

על מנת לחסוך את הדקות הארוכות של האנטיציפציה של העובד או שלכם למפגש בזמן מוגדר, רצוי לא להסתפק רק בתיאור מילולי, אלא לשלוח לו נ.צ של ווייז או גוגל מאפס לטלפון. פשוט בקשו את הווצאפ של הנהג שמיועד להגיע אליכם ותשלחו לו בצירוף שמכם. טיפ נוסף הוא לצאת מהאוטו ולעמוד בשוליים כאשר מדובר על כביש מהיר. הנסיעה בכביש כזה מאד מהירה והנהג צריך להכין את עצירתו. במידה ונתקעתם שלא במחלף אלא בשול באמצע הכביש, חשוב לסמן לנהג היכן אתם נמצאים, בתוספת הדלקת כל האורות ברכב, מאורות לילה ועד אורות חירום מהבהבים על ידי לחיצה על כפתור משולש אדום. רצוי גם להציב משולב פלסטיק אדום בקרבת הרכב לסימונו.

התנהלותו של מוסך נייד בעת שתיתקעו

הנהג יגיע לנקודה בה נתקעתם. ככל שתסמנו לו אותה טוב יותר, כך הוא ימצא אתכם מהר יותר (עברו על הטיפים לסימון לעיל). בעת הגעתו הוא יבחן את הרכב מהמנוע ועד למשאבות הדלק. במידה והבעיה נמצאת במצבר הוא יספק שירות מצבר עד הבית ויחליף את המצבר. במידה והתקלה אחרת הוא יאבחן אם היא ניתנת לפתרון בשטח. אם כן, הוא יתקן. אם לא, הוא ידאג להזעיק גרר שיוביל את הרכב. במידה והרכב תקוע בסמטה או ברחוב מוקף מכוניות ידאג הנהג לגרור את הרכב עם וו גרירה לאזור רחב יותר המאפשר התנהלות של גרר.

לאחר התיקון

לאחר כל תיקון, בין אם בוצע במוסך ובין אם התבצע בשטח, תתבצע בדיקה לווידוא תקינות הרכב. במוסך תהיה נסיעת מבחן ממשית ובשטח המוסכניק מטעם מוסך נייד ביקש מכם לדווש בדוושת הגז כשהארמברקס משוך כלפי מעלה לווידוא סל"ד תקין. וצבירה תקינה של המצבר החדש.