נגמר לכם המצבר? האוטו תקוע? אל תמהרו להזמין גרר. בחלק מהמקרים הגרר עשוי שלא להיות מתאים. אם ההיתקעות היא במקום חנייה בסמטה ביפו או בירושלים בין 2 מכוניות, כיצד נהג הגרר יביא לכבש שלו את הרכב? על הטעויות הללו אתם עשויים לשלם ובענק, ואם לא עכשיו, אז בפרמיה של חברת הביטוח. מי שבאמת מעוניין לחסוך כסף כשנגמר לו המצבר וגם לא לרדת באיכות, יזמין מצבר עד הבית. שירות זה הוא שירות מוסך נייד המגיע במיוחד למקום ההיתקעות ומספק לרכב תיקון בשטח.

ללא פרוצדורות וביורוקרטיות: פשוט להתקשר ולתקן

כשאתם מסתמכים על מוסך נייד אתם לא צריכים להמתין לניירת מסועפת, למעט מסמך בודד של חתימה שהתיקון בוצע, עליו תחתמו בסיום החלפת המצבר. הזמנת גרר גוררת שיחה עם חברת הביטוח, שצריכה לשלוח לכם לא פעם מסמכים להחתמה מהסלולר, ואם אין לכם גישה לחתום – כשתהיו במקום זמין אחרי משלוח הגרר החתימות יידרשו. תהליך זה גוזל מכם זמן יקר ומצריך שתשמרו לטווח הרחוק את המסמכים החתומים. במקום זאת, הכי פשוט לקרוא לשירות החלפת מצבר עד הבית שיתקן את הרכב במחירים זולים ויחתים אתכם על מסמך תיקון בודד בלבד.

זמינות מידית לכל נהג בכל מקום

אל תגידו לעצמכם "אלי הם לא יגיעו כי אני בכביש המהיר". השירות מגיע לכל נקודה ומכל סיבה בגינה נתקעתם. השירות ימכור לכם דלק אם נתקעתם עם טנק ריק, וימכור מצבר חדש כאשר שלכם נגמר. זהו אחד מהשירותים הכי רלוונטיים לכם כנהגים. מאד מומלץ לצרוך אותו אם אתם מעוניינים להבטיח תיקון מהיר של הרכב ללא סיבוכים וללא המתנות ארוכות.

מחירים טובים ושירות אמין ויעיל

שם הקוד בשירות כמו מוסך נייד הוא יעילות. מוסך נייד מספק לכם שירות מהיר מאד שלא מתבצע על משאית אלא על רכב שירות מהיר יחסית שיכול לעצור בכל מקום בקלות. השירות גובה תמיד מחירים ממוצעים ולא יקרים, אשר יאפשרו ללקוח ליהנות מהוצאה פשוטה יחסית לבעיה שנוצרה לו ברכב. בכך, תוכלו לספק לעצמכם מענה מהיר והמשך נסיעה בטוח. צרו קשר עם מוסך נייד לתיקון הרכב והפיכתו שוב לזמין לשימוש ארוך טווח.