חושבים כי אתם צריכים להזמין שירות מצבר עד הבית בטל שחר? לפני שאתם מקבלים החלטה, ולפני שנבצע עבורכם את החלפת המצבר, אנו מבצעים כמה בדיקות אשר מאפשרות לנו לדעת במאת האחוזים האם אכן יש לבצע החלפה של המצבר או לא. הבדיקות הללו כוללות:

  • בדיקת טעינה: הטענה של המצבר באמצעות כבלים או בדחיפה של הרכב (ברכבים עם גיר רגיל בלבד). לאחר מכן נוסעים עם הרכב למשך כחצי שעה, מכבים אותו ומנסים להניע שוב. אם הרכב מניע ללא בעיה, אין צורך בהחלפה של המצבר, אם לא, כנראה שיש צורך בביצוע החלפת מצבר.
  • בדיקת קורוזיה: לעיתים ישנה קורוזיה בין המגעים במצבר, מה שמשבש את מעבר החשמל ממנו ואליו. לכן, אנו מבצעים בדיקה להימצאות קורוזיה כזו, ובמידה ואכן היא קיימת מנקים היטב את הקורוזיה עם מים רותחים, מגרדים שאריות ומבצעים חיזוקים עם מפתח 10 או פלייר.
  • בדיקת חומצה בתעלות: פותחים את המכסים של התעלות במצבר ובודקים האם כמות החומצה במצבר הינה בגובה הנכון. במידה ויש פחות חומצה מהנדרש, יש צורך בהחלפה של מצבר.
  • בדיקת סדקים: בדיקה של סדקים במצבר אשר גורמים לנזילות ממנו, ובמידה ואכן נמצאים כאלו, גם יש צורך בהחלפת מצבר.

כל הבדיקות הללו מאפשרות לנו להיות בטוחים כי אתם באמת זקוקים להחלפה של המצבר או במידה ומדובר בבעיה אחרת, נוכל לאתר אותה ולבצע עבורכם את התיקון בצורה הטובה והמהירה ביותר.

למה דווקא אנחנו?

הניסיון הרב שלנו בתחום והשירות המקצועי אותו אנו מעניקים הפכו לשם דבר בשנים האחרונות בכל אזור המרכז. כעת, אנחנו מתרחבים גם אליכם ומציעים לכם שירות מצבר עד הבית בטל שחר מקצועי ואיכותי אשר יאפשר לכם לחסוך בזמן ולקבל את העבודה המתאימה ביותר עבור הרכב שלכם.

אז למה אתם מחכים? אם אתם זקוקים לשירות מצבר עד הבית בטל שחר מאת מוסך נייד מקצועי ומוביל, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר, בכל שעה, ואנחנו כבר נגיע עד אליכם לפתרון הבעיה והחלפת המצבר הנדרש.